کسب درآمد 398 دلاری روز استفاده از کاشی رنگی سنتی
جلوخان در عین واقع شدن در فضای عبوری و در گذرها نهایت تلاش خود را مینماید تا فضایی با کیفیت جهت حضور و مهیا شدن جهت ورود به اندرون خانه فراهم نماید. او در ادارهٔ کل میراث فرهنگی خراسان به سمت معاونت پژوهشی منصوب شد و در نهایت مدیریت کل این اداره را به مدت نزدیک به دو سال بر عهده گرفت. وی برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ باستانشناسی وارد دانشگاه تهران شد. وی زندگی حرفه ای خود را با اشتغال در اداره کل حفاظت آثار باستانی در تهران آغاز کرد. خداوند سبحان آسمان دنیا را با ستارگان زینت بخشید و گنبد گیتی را با انوار فروزان آن آرایش داد. سپس به عنوان کارشناس در دفتر آثار تاریخی، موزه ایران باستان و اداره کل میراث فرهنگی خراسان به تحقیقات خود ادامه داد. یغمای جندقی پس از آزادی نام و تخلص خود را به ابوالحسن یغما تغییر داد و جامهٔ درویشی پوشید و پس از چند ماه سیر و سیاحت در شهر ابرکوه اقامت گزید و سپس از راه یزد به تهران رفت. او تحصیلات مقدماتی خود را در کاخک و گناباد سپری کرد و سپس سالهای آخر دبیرستان را در مدرسهٔ علمیهٔ تهران گذراند.
باب حدود شش ماه در ماکو ماند و سپس دولت که فهمید پیروانش هنوز در دستیابی به او موفق هستند، او را برای حبسی شدیدتر به قلعه چهریق فرستاد. عموماً در این دسته، جلوخان به صورت یک مفصل قوی و شاخص، حلقه ارتباطی بین ورودی بنایا گذر و فضاهای مجاور میباشد و بستر لازم را برای این ارتباط فراهم مینماید. ابعاد تزیینات و تناسبات آن با توجه به تناسبات ورودی که خود با جایگاه و اهمیت خانه و ساکنین آن مرتبط است کاشی لعابدار تعیین میگردد. O با ۴۷٬۷ درصد و si با ۲۶٬۶ درصد بیشترین فراوانی را دارند. در آبادان هم جوانان ارمنی در سال ۱۹۲۳ میلادی باشگاه ورزشی ارمنی به نام (اسپرت) را تأسیس کردند؛ اعضاء باشگاه روز به روز بیشتر شد و باشگاه تازهای را تأسیس نمودند در سال ۱۹۲۸ میلادی باشگاه فرهنگی-هنری (آزگاسر) (یعنی وطنپرست) بنیان نهادند. همانطور که پیش تر اشاره شد گاهی به پیش تاق، جلو خان نیز گفته میشدهاست. هرچه خانه شاخص تر و جلو خان آن وسیع تر، به تناسب، ابعاد این پیش تاق نیز بزرگتر شده و تزیینات بیشتری را شامل میگردد. بیشتر آثار نامبرده در زمینهٔ باستانشناسی خراسان در دورهٔ اسلامی و شناخت زوایای تاریخی آن سرزمین میباشد.
از اساسیترین آموزههای سید علیمحمد باب این نکته است که نتیجه و ثمره آیین او باید شناخت و ایمان به «مَن یُظهره الله» باشد. در سال ۱۳۹۵، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در مراسم ویژه ای به رجبعلی لباف خانیکی، نشان ملی فردوسی اهدا کردند. لباف خانیکی در سال ۱۳۲۷ خورشیدی در شهرستان گناباد از استان خراسان رضوی متولد شد. فلامکی در تعریف جلوخان مینویسد: پیش از اینکه پیمودن مسیر درونی فضای معماری آغاز شود، به ویژه در آن گونههایی که مکان جمعی و خاص اموری اند معنوی و الهی، در معماری ایران فصلی وجود دارد پیشدرآمد بر آنچه درون، دیده خواهد شد ورودی به مساجد و به کاروانسراها و به گرمابههای همگانی، همانند فضای معماری معمولاً متقارن و پناه دهنده ای که در حد فاصل در ورودی خانه و کوچه و گذر با تناسباتی پذیرنده که ساختنش تا چند دهه پیش در ایران متداول بود. علاوه بر مسکنهای خاص، در ورودی بناهای عمومی مانند مساجد، مدارس، بازارها و حمامها به ایفای نقش میپردازند. جلوخان علاوه بر نقشی که در ساماندهی تعاملات اجتماعی در فضای بیرون خانه ایفا میکند، فضای حرکتی را به مکانی برای مکث و تأمل تبدیل مینماید.
پیرنشین به صورت سکویی با ارتفاع مناسب جهت نشستن در فضای بیرون بنا و مرز بین داخل و خارج میباشد. سیستمهای UFAD از یک فضای تأمین زیر کف، واقع در بین دال بتنی سازه و سیستم کف کاذب، برای تهویه هوا از افشانههای کف به ناحیه اشغال شده ساختمان استفاده مینمایند. برای تراکم یکنواخت، نسبت ضخامت به عرض باید تا جای ممکن زیر ۲٫۰ باشد. در این دسته جلوخان به صورتی وسیع تر از دو دسته دیگر مطرح میباشد؛ سر در و پیش تاق، رفیع تر است. در، سر در که گاه با آجر کاری، مقرنس یا کاربندی تزیین گردیدهاست. مخاطب این امکان را دارد تا با حضور در آن مکان به درک بهتر محیط بیرون و به خصوص بنا بپردازد. میتوان گفت جلوخان سعی در فراهم نمودن بستری در شأن مخاطبان دارد و به تبیین نقش آنها میپردازد؛ چرا که جایگاه و نقش مخاطب را در بیرون بنا تعریف مینماید و با احترام به مخاطب، بستری مناسب جهت مکث، تأمل، ورود، مشاهده و ملاقات دیگران فراهم مینماید. تزیینات و جزئیات آن کامل تر و وسیع تر میباشد و با ظرافت بیشتری کار شدهاست.