ابزارهای سئو در یاهو

7 ابزار رایگان سئو برای جستجوی کلمات کلیدی راکت

امروزه طراحی بنرهای فروشگاهی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. بنرهای جذاب و متحرک می‌توانند فروشگاه‌های آنلاین را از رقبا متمایز کنند و تجربه خرید را برای مشتریان بهبود بخشند. در این مقاله از کیارا آکادمی به شما نشان می‌ دهیم که چطور می‌ توانید با استفاده از هوش مصنوعی (AI) بنرهای فروشگاهی طراحی کنید که نه تنها جذاب باشند، بلکه تأثیر زیادی بر افزایش فروش و تعاملات آنلاین داشته باشند. کاربران زمانی  کلمات کلیدی اطلاعاتی را جستجو می‌کنند که به‌دنبال یادگیری یا پیدا کردن پاسخ یک سوال هستند. عباراتی مانند «چگونه»، «چیست» و «راهنمای» نمونه‌هایی از این نوع کلمات‌اند.

در کل، SheerSEO ابزاری کارآمد و جامع برای بهبود سئو وب‌سایت‌هاست که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های سئو خود را بهبود داده و به نتایج بهتر در موتورهای جستجو دست پیدا کنید. این ابزار به شما کمک می کند که در زمینه لینک های استفاده شده و بک لینک ها، بتوانید همه موارد را شناسایی و اقدام به حذف آنها نمایید. در واقع بعد از یادگیری سئو، در صورت قبول هر پروژه بد نیست که در ابتدا سایت را با چنین ابزاری تحلیل کنید. چرا که در صورت عدم اطلاع شما از تخلفات قبلی و جریمه سایت، کارفرما ممکن است زیر بار قبول اشتباهات خود نرود. یک ابزار قدرتمند و رایگان است که به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی مناسب برای کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز و همچنین تخمین حجم جستجو کلمات برای  seoوبسایت خود پیدا کنید.

نقشه های سایت به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کنند تا تمام صفحات سایت شما را پیدا کنند، بخزند و فهرست کنند. ابزار Mozbar یک افزونه مرورگر بی رحم است که به شما اجازه مشاهده اعتبار دامنه (DA – domain authority) سایت ها درست در صفحه نتایج جستجو (SERP) را می دهد. پیوند دادن حساب GSC خود با GA شما را با اطلاعات مفیدی مرتبط می کند، مانند کلمات کلیدی که مردم برای یافتن سایت ، CTR ارگانیک شما و موارد جالب دیگر استفاده می کنند. سپس Rank Math به شما می گوید که آیا کلمه کلیدی مورد نظر شما در تگ عنوان، توضیحات متا، URL و محتوای بدنه محتوای شما استفاده شده است یا خیر. ابزار سئو رایگان Detailed لیستی از محبوب ترین سایت ها در صنعت تان را به شما ارائه می دهد. در واقع ابزار سئو Ubersuggest دارای ویژگی های زیادی است که معمولاً فقط در ابزارهای برتر سئو یافت می شوند.

اما باز هم گوگل راهکار این مورد را در اختیار شما قرار داده است و شما را تنها نگذاشته است. ابزار PageSpeed Insights یکی از مهمترین ابزارهای وابسته به گوگل می باشد که می تواند اطلاعات جامعی را در مورد سرعت سایت با وارد کردن URL در اختیار شما قرار دهد. همینطور شما می توانید از نکاتی که این ابزار برای بهبود سرعت سایت به شما می دهد استفاده کنید. از این نظر باید گفت که میزان نقدینگی ای که اکنون در اینترنت در جریان است نسبت به چند سال گذشته بسیار بالاتر رفته است و تغییرات شگرفی را داشته است. البته باید گفت که تاسیس یک سایت و وارد شدن به این دنیا تضمین فروش برا شما نخواهد داشت و برای موفق شدن باید مسیر درست را دنبال کنید.

شما به عنوان متخصص سئو از چه ابزار دیگری برای بهبود سئو سایت خود استفاده می‌کنید؟ نظرات و تجربیات خود را برای ما و دیگران هم بنویسید. باید به صورت هم‌زمان هزاران فاکتور ریزودرشت را در نظر داشته باشید و از هر لحاظ سایت را زیر ذره‌بین قرار دهید. با کمک این ابزارها می‌توانید خیلی سریع‌تر و هوشمندانه‌تر همه فاکتورها را بررسی و سایت خود را مدیریت کنید. در واقع در صورتی که شما با گوگل کاری داشته باشید، درگاه ارتباطی شما سرچ کنسول شما خواهد بود که می تواند امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با هم به بررسی مهمترین و بهترین ابزارهای رایگان سئو که شما می توانید بدون دردسر از آنها استفاده کنید و به صورت رایگان به تمامی امکاناتی که آنها به شما ارائه می کنند دسترسی داشته باشید خواهید پرداخت.

اما سایت شما را برای مواردی که به طور غیرمستقیم بر سئو تاثیر می گذارند، مانند سرعت بارگذاری و امنیت سایت ، تجزیه و تحلیل می کند. Wordtracker به جای وارد کردن کلمات کلیدی در یک ابزار، رایج ترین اصطلاحات را در یک صفحه به شما نشان می دهد. ابزار Wordtracker Scout یک رویکرد منحصر به فرد برای تحقیق کلمات کلیدی دارد. به عنوان مثال، اگر یک کسب و کار محلی هستید که بر سئوی محلی تمرکز می کنید، فقط می توانید از Panguin بخواهید که به روز رسانی های Google را که بر نتایج محلی تأثیر گذاشته است را به شما نشان دهد. با MozBar می‌توانید عبارت را در گوگل جستجو کنید و امتیاز DA و Page Authority (PA) را برای رتبه‌بندی سایت‌ها بدون نیاز به ترک SERP ببینید. با این حال، ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که حجم جستجو و نمره دشواری کلمه کلیدی را با پیشنهادات دریافت نمی کنید.

به وسیله‌ی Similarweb می‌توانید رقبای ارگانیک خود را ارزیابی کنید و داده هایی را برای کلمات کلیدی مشترک خود دریافت کنید. همچنین تنها با چند کلیک، می توانید اطلاعات مربوط به جمعیت شناسی مخاطبان خود را نیز مشاهده کنید. از طریق این ابزار گوگل، می‌توانیم روند جستجوی واژه‌های مختلف در موتور جستجوی گوگل را مشاهده و بررسی کنیم. این ابزار در تحقیق مقایسه‌ای کلمات کلیدی و همچنین تشخیص رشد ناگهانی حجم جستجوها به دلایل و مناسبت‌های مختلف هم استفاده می‌شود. فقط کافیست با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت، کشور موردنظر خود را انتخاب و آمار محبوب‌ترین جستجوها را مشاهده کنیم.

همان طور که پیش‌تر در مقاله سئو چیست گفتیم، ابزارهای سئو مسیر حرکت ما را هموارتر می‌کنند. با کمک این ابزارها می‌توانیم مدیریت بهتری بر روند سئوی سایت داشته باشیم. در واقع مهمترین دلیل استفاده از ابزارهای سئوی سایت این است که بتوانیم با دقت، سرعت و راحتی بیشتری سایتمان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنیم. ما در این مقاله قصد داریم درباره 14 تا بهترین ابزار سئو در سال 2024 محتوایی را ارائه دهیم که شما از مطالعه و یا سرچ بیشتر در گوگل در مورد این موضوع بی نیاز سازد. برخی از در یافتن کلمات کلیدی، برخی دیگر در تعیین استراتژی لینکسازی خارجی و برخی دیگر در پیدا کردن مشکلات سایت شما کمک می کند. ولی مهمترین دلیل استفاده از ابزار سئو را می توان آنالیز سایت خود و همینطور آنالیز سایت رقبا، به دست آوردن اطلاعات دقیق و همینطور داشتن آمار و گزارش دانست.

کنسول جستجوی گوگل جایی‌ست برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، با میانگین موقعیت آن‌ها در گوگل و تاثیرات آن‌ها به کار می‌رود. برای استفاده از سرچ کنسول گوگل، تنها باید وب‌سایت خود را توسط گوگل تأیید کنید. استفاده از این ابزار به دلیل رابط کاربری فوق‌العاده، بسیار ساده است و گوگل اطلاعات و پشتیبانی بسیار خوبی را برای کمک به کاربران از این ابزار ارائه می‌دهد. تمامی بخش‌های این ابزار کاملا رایگان هستند و نیازمند پرداخت هیچ هزینه‌ای نیستید. Yoast یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین ابزارهای سئوی محتوای سایت‌های وردپرس است.

پنل‌های رایگان سئو و آن‌هایی که در قبال پرداخت اشتراک خدمات ارائه می‌دهند به دلایل زیر اهمیت زیادی برای رشد کسب‌وکار دارند و به جذب کاربران هدف کمک می‌کنند. آموزش سئو فرآیند یادگیری و آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این حوزه شامل درک نحوه کار موتورهای جستجو، شناسایی مخاطبان هدف و کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوای وب سایت و بهبود رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو است. این آموزش را می‌توان از طریق دوره‌های آنلاین، کارگاه‌ها، سمینارها یا به صورت خودآموز با استفاده از منابعی مانند وبلاگ‌ها، فیلم‌های آموزشی و کتاب‌های الکترونیکی دریافت کرد. یکی از ویژگی‌های برجسته SEMrush، جعبه ابزار سئوی آن است که تحلیلی عمیق از رتبه‌بندی و عملکرد وب‌سایت در موتورهای جستجو را فراهم می‌کند. با SEMrush، شما می‌توانید تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام داده، رتبه‌بندی خود را برای کلمات کلیدی خاص پیگیری کرده و رقبای خود را شناسایی و آنالیز کنید.

برای مثال همین مقاله که می‌خوانید برای کلیدواژه «کلمه کلیدی چیست» نوشته شده است. کلمه کلیدی در سئو همان عبارتی است که وقتی کاربران آن را در گوگل جستجو می‌کنند، به صفحه شما می‌رسند. یکی دیگر از بحث‌های رایج در تحلیل سئو سایت‌ها، طبقه‌بندی راهکارهای سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه‌بندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح می‌کنند. هیچ کاری در انجام سئو مهم‌تر و سخت‌تر از تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیست.

به‌عبارت دیگر، SEMrush به شما امکان می‌دهد تا به صورت دقیق بفهمید که چگونه رقبا در موتورهای جستجو و در بازار دیجیتال عمل می‌کنند و چه استراتژی‌ هایی را برای بهبود رتبه‌ بندی و ترافیک خود به‌ کار می‌گیرند. آموزش کاربردی سئو وب سایت، شامل یادگیری عملی و استفاده از تکنیک‌های سئو در یک وب سایت واقعی است. این آموزش، یک شکل پیشرفته‌تر از آموزش سئو است که نیاز به درک اولیه اصول سئو و توسعه وب سایت دارد. در طول آموزش کاربردی سئو وب سایت، شرکت‌کنندگان نحوه انجام ممیزی وب سایت، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی داخلی صفحات، تولید و بارگذاری محتوا، ساخت لینک و بهینه سازی عملکرد وب سایت را یاد می‌گیرند. آن‌ها همچنین یاد می‌گیرند که چگونه از ابزارهای سئو برای نظارت بر ترافیک وب سایت، بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل داده‌های وب سایت استفاده کنند. گوگل آنالیتیکس یکی از قدرتمندترین ابزارهای تجزیه و تحلیل وب و جزو یی از بهترین ابزارهای سئو است.

با این ابزار، می‌توانید به‌طور دقیق ارتباط بین تغییرات الگوریتم و کاهش یا افزایش ترافیک خود را مشاهده کنید. Screaming Frog یک ابزار ضروری برای کرال کردن سایت و شناسایی مشکلات سئو داخلی است. این ابزار به شما امکان می‌دهد که ساختار سایت، لینک‌های داخلی، تگ‌ها و مشکلات ایندکس را بررسی و اصلاح کنید. SERPerator به شما این امکان را می‌دهد که رتبه سایت خود را بر اساس دستگاه‌ها و موقعیت‌های جغرافیایی مختلف بررسی کنید. این افزونه مرورگر به شما کمک می‌کند تا به‌سرعت ترافیک و عملکرد سایت‌های مختلف را بررسی کنید. با Similarweb Browser Extension می‌توانید به داده‌هایی مانند تعداد بازدیدکنندگان، منابع ترافیک و محبوبیت سایت‌ها دست پیدا کنید.

کلید اصلی برای فروش در اینترنت و کسب درآمد دیده شدن است و آنچه که اکنون شما را به کاربرانتان نشان می دهد و مشتریانی که به دنبال شما و کالایتان می گردند می توانند شما را پیدا کنند گوگل است. ابزارهای رایگان سئو در مسیر پر پیچ و خمی که برا نمایش داده شدن در رتبه های اول نتایج گوگل باید آن را بپیماید به شما کمک خواهند کرد. SEMrush یک داشبورد استادانه است که عملکرد دامنه‌ها و صفحات خاص سایت‌ها را گزارش می‌دهد. یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت است که می‌توانید چند پروژه در آن تعریف کنید و به بررسی و پیشرفت سایت خود نظارت داشته باشید. SEMrush یکی از ابزارهای قدرتمند و جامع بازاریابی دیجیتال است که کسب‌وکارها و بازاریاب‌های دیجیتال را در بهبود عملکرد سئو سایت، یاری می‌دهد. این ابزار جامع، مجموعه‌ای از ابزارها و ویژگی‌های حرفه‌ای را برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تبلیغات کلیکی (PPC) و بازاریابی محتوا ارائه می‌کند.

خوب، اگر متوجه شدید که رتبه‌بندی شما در حول و حوش به‌روزرسانی بزرگ گوگل کاهش یافته است، می‌توانید بفهمید که چه مشکلی پیش آمده است… و آن را برطرف کنید. داده های گوگل آنالیتیکس به شما می گوید که آیا تلاش های سئوی شما نتیجه داده است یا خیر. این امکان را به شما می دهد تا فایل های JPG، GIF و PNG را با حجم حداکثر 10 مگابایت آپلود کنید. برای حذف این محدودیت اندازه، فقط باید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری کسب کنید، به بخش «علاقه بر اساس منطقه فرعی» بروید تا ببینید که عبارت جستجو در مکان‌های مختلف چقدر محبوب است.

در پایان آموزش، شرکت‌کنندگان باید بتوانند یک استراتژی جامع سئو را تدوین و اجرا کنند. کاربران این کلمات را زمانی جستجو می‌کنند که آماده خرید یا انجام یک اقدام مشخص هستند. عبارت‌هایی مثل «خرید آیفون ۱۶»، «سفارش آنلاین عطر» و «تخفیف کفش ورزشی» کلمات کلیدی تراکنشی به حساب می‌آیند. این کلمات معمولا رقابت کمتری دارند و راحت‌تر در نتایج جستجو رتبه می‌گیرند. به‌علاوه، نرخ تبدیل بالاتری هم دارند؛ چون کاربر دقیقا همان چیزی را می‌خواهد که شما ارائه می‌دهید. اما سئو کلاه سیاه، می‌کوشد با شناسایی نقطه ضعف‌ها و محدودیت‌های الگوریتم‌های سئو، سایت را به شکلی بهینه سازی کند که رتبه سئو بهتری به دست بیاورد.

Google Ads Keyword Planner یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای کیورد ریسرچ است که توسط خود گوگل ارائه شدهه است. این ابزار در ابتدا برای کمک به تبلیغ‌کنندگان Google Ads طراحی شد، اما به دلیل دقت بالا و اطلاعات مفیدی که ارائه می‌دهد، به یکی از ابزارهای پرکاربرد برای سئو هم تبدیل شده است. مطمئنا بارها از ChatGPT سوالات مختلفی پرسیده‌اید اما آیا می‌دانستید برای سئو هم می‌توانید از آن استفاده کنید؟! این ابزار واقعا همه‌کاره است، می‌توانید از آن برای ایجاد محتوای بهینه، پیشنهاد کلمات کلیدی، ایجاد نشانه گذاری طرحواره، ایجاد عناوین متا و موارد دیگر استفاده کنید. به یاد داشته باشید برای به دست آوردن بهترین نتایج باید دستورات دقیقی به او بدهید و ذکر این نکته ضروری است که محتوایی که به شما داده می‌شود آماده انتشار در سایت نیست و می‌بایست با کمی تغییر بازنویسی شوند. ابزاری جامع و قدرتمند برای تحلیل و تحقیق کلمات کلیدی Ahrefs است که به سئوکاران کمک می‌کند تا کلمات کلیدی مناسب و با پتانسیل بالا را برای استراتژی‌های محتوایی و سئو پیدا کنند.

در دنیای بازاریابی دیجیتال، بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، یکی از موارد حیاتی برای رسیدن به نتایج بهتر در جستجوهای کاربران است. GTmetrix سرعت بارگذاری سایت را تحلیل می‌کند و مشکلات فنی مرتبط با عملکرد را شناسایی می‌کند. در واقع این ابزار به عملکرد سایت نمره می‌دهد؛ زمان بارگذاری را نمایش می‌دهد و همچنین با ارائه‌ی پیشنهاداتی برای بهبود سایت به شما در ارتقای رتبه سایت کمک می‌کند. Rank Math یک نسخه‌ی بروز شده از پلاگین سئو block است که بعد از عرضه، به‌سرعت در بین متخصصان سئو محبوب شد. این پلاگین غیر رایگان، برای سایت‌های وردپرسی طراحی شده و فوق العاده کاربردی است. از ویژگی‌های جالب Rankmath می‌توانیم اشاره کنیم به ریدایرکت‌های داخلی، اسکیما سازهای فوق حرفه‌ای، پیگیری لحظه‌ای رتبه سایت، ماژول داخلی آنالیز سئو پیشرفته و پیگیری رتبه کلمات کلیدی هر صفحه.

شما در گوگل سرچ کنسول می توانید وضعیت رشد سئوی خود را در بازه های زمانی مختلف به صورت مقایسه ای روی یک نمودار مشاهده کنید. صرفه‌جویی در زمان و هزینهاستفاده از هوش مصنوعی در طراحی بنر فروشگاهی به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به سرعت و با هزینه کمتر بنرهای جذاب و مؤثر طراحی کنند. این ابزارها معمولاً کاربرپسند هستند و نیازی به تخصص طراحی گرافیک ندارند.2. طراحی بنرهای شخصی‌سازی شدههوش مصنوعی قادر است بنرهایی طراحی کند که متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان خاص شما باشد. این شخصی‌سازی می‌تواند باعث افزایش تعامل و نرخ تبدیل (Conversion Rate) شود.3. استفاده از داده‌های واقعیهوش مصنوعی می‌تواند از داده‌های واقعی برای تحلیل و پیش‌بینی طراحی‌های مؤثر استفاده کند.

در واقع در سطح وب فارسی سایت‌هایی هستند که اکانت این ابزارها را خریداری کرده و با قیمت پایین‌تر و به ریال، به تعداد زیادی از ایرانی‌ها واگذارشان می‌کنند. برای پیدا کردن‌شان هم کافی است در گوگل برای خرید هر ابزار جستجو کنید. اگر به فکر خرید یک ابزار غیر رایگان بودید، پیشنهادم همین ابزار و البته ابزار بعدی (الکسا) است. Link Miner یک اکستنشن است که بر روی مروگر نصب می شود و با کمک آن می توانید لینک های شکسته موجود در هر صفحه را پیدا کنید. با کمک این ابزار سئو می توانید از لینکهای هر صفحه خروجی گرفته و آنها را با اطلاعات بدست آمده در این ابزار آنالیز کنید.

در این مقاله با ابزارهای بررسی سئو سایت آشنا می شوید که به شما در کسب سئو و در نتیجه کسب رتبه بهتر سایت کمک می کند. ابزارهای بررسی رقبا ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارها هستند تا بتوانند عملکرد خود را نسبت به رقبا ارزیابی کنند و استراتژی‌های خود را بهبود بخشند. این ابزارها با ارائه داده‌های دقیق و جامع در مورد رقبا، به شما کمک می‌کنند تا نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کرده و فرصت‌های جدیدی را کشف کنید. رتبه‌بندی سایت در گوگل یکی از مهم‌ترین معیارهای موفقیت یک وب‌سایت است. برای اینکه بتوانید عملکرد سایت خود را به خوبی تحلیل کنید و در جهت بهبود آن گام بردارید، نیاز به ابزارهایی دارید که به شما امکان مشاهده دقیق رتبه‌بندی سایت‌تان در گوگل را بدهند. با رعایت این نکات کلیدی، می توانید سئوی وب سایت خود را ارتقا داده و رتبه خود را در نتایج جستجو افزایش دهید.

استفاده از هرکدام از این ابزارها به شما امکان رقابت برای تقویت سئو و تمرکز کردن روی موضوعات مد نظر شما را در پی خواهد داشت. فرقی نمی کندتعمیر کار، پزشک، مهندس یا یک متخصص سئو باشید داشتن ابزارهای مختلف کارشما را راحت تر می کند و در زمان سریع تری می توانید کاراتان را انجام دهید و یا حتی کار با کیفیت تری ارائه دهید. پس از اینکه Google Analytics را نصب کردید، می‌توانید از همه مزایای آن بهره‌مند شوید. تنها مدتی به آن زمان بدهید تا داده‌های موجود را جمع‌آوری کند، سپس فرآیند بررسی را آغاز کنید. همچنین در ایران نیز می توانید با ارائه این مدرک معتبر با شرکت های بزرگ قرارداد بسته و آینده کاری خود را تضمین نمایید.

BrightLocal’s Local SERP Checker به شما کمک می‌کند رتبه محلی سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بررسی کنید. برای کسب‌وکارهای محلی، این ابزار بسیار مفید است زیرا نتایج جستجو به شدت براساس موقعیت جغرافیایی تغییر می‌کند. ChatGPT یک ابزار قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای تولید محتوا، پاسخ‌دهی به سوالات و حتی نوشتن متون سئو قابل استفاده است. این ابزار به شما امکان می‌دهد محتوایی سریع و دقیق ایجاد کنید که برای بهینه‌سازی سئو کاربردی است. HubSpot یک ابزار بازاریابی همه‌جانبه است که به شما کمک می‌کند ارتباط موثرتری با مشتریان خود داشته باشید. این ابزار علاوه بر آنالیز عملکرد سایت، قابلیت مدیریت بازاریابی ایمیلی، ایجاد قیف فروش و بهبود تجربه کاربری را هم ارائه می‌دهد.

این ابزار به ویژه برای کمپین‌های بازاریابی و ایجاد روابط تجاری مفید است. Hunter به شما امکان می‌دهد به سرعت ایمیل‌های معتبر مرتبط با هر سایت را پیدا کرده و ارتباطات خود را گسترش دهید. Exploding Topics ابزاری است که به شما کمک می‌کند موضوعات داغ و رو به رشد را پیش از معروف شدن شناسایی کنید. این ابزار برای کسانی که به دنبال تولید محتوای تازه و به‌روز هستند، بسیار مفید است. پیشنهاد می کنیم هر محتوایی را که می خواهید در سایت خود قرار دهید، اول در این ابزار که تحت وب می باشد، بررسی نمایید.

شاید شما دوست نداشته باشد که برای خریدن یک گل خاص حتما از کلمات "گل فروشی" و یا "خرید گل زر" استفاده کنید. مگر اینکه بخواهید پولی را در کمپین‌های Google Ads صرف کنید.همچنین تجزیه و تحلیل حجم جستجو شما محدود به دامنه‌ها (به جای حجم دقیق جستجوی) محدود می‌شود. برای تجزیه و تحلیل حجم دقیق جستجو، ممکن است نیاز به یک ابزار دیگر، مانندRank Tracker  داشته باشید. ابزارهایی مانند Google Search Console، Ahrefs، Moz، و SEMrush می‌توانند این قابلیت‌ها را ارائه دهند و شما را در بهینه‌سازی عملکرد و جایگاه سایتتان یاری کنند. یکی از سخت‌ترین بخش‌های سئو محلی، تعیین رتبه‌بندی هر لوکیشن است؛ مخصوصاً زمانی که گوگل سرسختانه می‌خواهد از نتایج به‌دست آمده در رابطه با لوکیشن ما استفاده کند.

شما می‌توانید با استفاده و کمک این ابزارها، درک درستی از عملکرد وب‌سایت خود دریافت کنید و مشکلات و نقاط ضعف یا نقاط قوت هر کدام از بخش‌های وبسات را متوجه شوید. همچنین، SEMrush به کسب‌وکارها، ابزارهای تبلیغات کلیکی (PPC) را ارائه می‌دهد که کمک می‌کند تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را مدیریت و عملکرد آن‌ها را نظارت کنید. برای بازاریابی محتوا نیز، SEMrush مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای را فراهم می‌کند و برای کسب‌وکارها این امکان را فراهم می‌سازد تا استراتژی‌های بازاریابی محتوای خود را برنامه‌ریزی و اجرا کنند. همچنین افزونه کروم جت سئو به شما این امکان را می‌دهد تا گزارش کاملی از آنالیز و عملکرد وب‌سایت، وضعیت لینک‌ها و تغییرات رتبه در کلمات کلیدی را به راحتی و تنها در یک افزونه کروم مشاهده کنید. جت سئو یک ابزار ایرانی است که یکی از بهترین ابزارهای بررسی سئو سایت محسوب می‌شود، زیرا هم از نظر قیمت و هم دقت بالایی که برای سایت‌های ایرانی دارد، بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تصویر بالا هم پلن‌های مختلفی که این ابزار برای خرید مشخص کرده را به شما نشان می‌دهد. و برخلاف Google Keyword Planner، داده‌های Bing صرفاً برای جستجوی ارگانیک است (نه Bing PPC یا Adwords). استفاده از Hunter.io به این معنی است که فقط می توانید یک دامنه را وارد کنید و بلافاصله آدرس های ایمیل مرتبط با آن را پیدا کنید. می توان گفت Hunter.io یک راه عالی برای یافتن آدرس های ایمیلی است که می توانید در کمپین های لینک سازی خود از آنها استفاده کنید. به همین ترتیب، دکمه ها شما را به نتایج مربوط به صفحات مربوطه در Google Maps می برند.

فقط باید بدانید که متاسفانه برای استفاده از این ابزار داشتن اکانت گوگل ادز ضروری است. به ویژه اگر بخواهید که از تمامی امکانات کیورد پلنر استفاده کنید، باید اکانت گوگل ادز فعالی هم داشته باشید. از آن برای تقویت انواع فرآیندهای پویا در سایت شما استفاده می شود، مانند نمایش انیمیشن ها، به روز رسانی محتوای شما در زمان واقعی و سایر ویژگی های تعاملی. هرچند نرخ تبدیل این کلمات پایین است، اما می‌توانند ترافیک ارگانیک و معتبری جذب کرده و برند شما را به‌عنوان یک مرجع معرفی کنند. همان‌طور که گفتیم، کسی که کلمه «لپ‌تاپ» را جستجو می‌کند، ممکن است دنبال خرید، تعمیر یا مقایسه لپ‌تاپ‌ها باشد. اما وقتی کسی عبارت «خرید لپ‌تاپ گیمینگ زیر ۵۰ میلیون» را جستجو می‌کند، کاملاً هدف مشخصی دارد.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/